Munira Asyrin official blog. Read and shut your mouth. It's about my life n for your information nobody perfect yaw :)

Bosan

Ok .. aku makin bosan dengan hidup aku sekarang nie. aku masih mencari ape yang aku perlukan dalam hidup ini ..
yes, memang betui aku sekarang nie study Dip In Tourism Management, tapi ape yang aku belajar ? walaupun aku sudah nak masuk sem 5 .. tapi aku masih buntu dengan ape yang aku mahu ~ semakin hari semakin bosan ~ kawan-kawan yang makin menghilang ~
Mungkin benar ape yang mereka kata kan , manusia berubah ~ tapi aku ? masih di garis permulaan sedangkan mereka yang lain sudah hampir di garisan penamat !
Makin hari makin susah untuk aku meniti perjalanan hidup aku ~ masalah dan cabaran hidup datang tanpa aku memberi kad jemputan ~ Tapi aku tahu, itu semua adalah dugaan-Nya untuk aku tempuh dengan kesabaran ~
Apa yang aku harapkan sekarang, aku mahu bebas dan berjaya tempuhi semua cabaran dan masalah yang datang tanpa aku beri kad jemputan itu berlalu dgn jayanye ~

: i'm bored ~ can someone entertain me ?

No comments:

Post a Comment