Munira Asyrin official blog. Read and shut your mouth. It's about my life n for your information nobody perfect yaw :)

No more Superman Ketot

Sehari sebelom raya , aku hilang orang yang aku mula sayang ~
Dia get back dengan Ex die .
Aku cuma mampu doakan die happy ~
Aku nak kau tahu , aku sayang kau lah . Tapi aku ta boleh paksa kau untuk sayang aku kan ?

Thank selama hampir sebulan nie kau teman aku , kau jaga aku , kau "sayang" aku , kau gembira kan aku , kau ceria kan hidup aku , kau pakse aku mkn , kau ta bagi aku main mercun , kau ta bagi aku main hujan , kau caring pasal aku .
Terima kasih :')
Aku happy dapat kenal ngan kau !

Eh , ingat tak bile kite kenal ?
Eh , ingat tak kite selalu Wall to Wall kat Fb ?
Eh , ingat tak kau suke ckp nak tampar aku ?
Eh , ingat tak aku panggil kau ape ? *Superman Ketot
Eh , ingat tak kite everyday texting sampai ke pagi?
Eh , ingat tak kau suke nyakat aku ckp nak ciom mulut dengan CIO CIO tempat kau kerje ?
Eh , ingat tak kau soh aku follow blog kau ?
Eh m ingat tak kau suke cakap hidup aku penuh dengan 1001 alasan ?
Eh , ingat tak aku ajuk abg yang jual kat danau : mai singgah mai singgah mai singgah ?
Eh , ingat tak before nie kite janji ape ? kite nak jumpe , mase jumpe nanti makan pizza ~ tu kau yang janji . tapi ..
Eh , ingat tak before nie kite janji nak beli baju raya warna same ? aku cakap warna hitam , kau tanak .. panas la hape lah .. ngade ek kau !
Eh , ingat tak kau hari nie ta text aku langsung ?
Eh , aku yang lupe aku dengan kau TAK ADE APE-APE .

Aku cuma boleh doa kan kau happy dengan GF kesayang kau tuh . tapi kite still kawan kan ?
Aku sayang kau , memang salah aku cepat sangat sayang kat orang . dan salah aku juga perasan sendiri .

Aku sayang kau , aku sayang kau ! last word , aku sayang kau
kbai ~ no more Superman Ketot :') Gonna miss you syg :)







4 comments: