Munira Asyrin official blog. Read and shut your mouth. It's about my life n for your information nobody perfect yaw :)

Sejenak

Pernah korang terfikir, yang suatu hari nanti korang dah tak ada dalam dunia ni lagi? Pernah korang terfikir ape akan terjadi dekat orang yang selama ini rapat dengan korang? Ramai ke tak yang akan menangis atas kepergian korang? kalau aku *tah tahu ..

Ayah, ibu, abang n asyrul.. ape terjadi kat dieorang nanti? nak nak aku sorang plak anak perempuan yang ade dlm family nie. ape yang akan terjadi?

Sedara-sedare aku? menangis ke dieorang kalau akuu dah tak ade nanti? atau mereka lebih senang dgn pemergian aku ini?

Kawan-kawan aku? yang dari sekolah hingga la ke college mahupun dari facebook, twitter? sedih ke mereka bile dalam tahu yang aku da tak ade dalam dunia ini? penting ke aku dalam hidup dieorang? siapa lah aku ni kan? yang benci aku tu, mesti gembira kan? hurrmmmm

Terfikir sekejap*lepas skype ngan chichi,
Siapa je yang akan ingat kat aku kalau aku dah tak ade dalam dunia nie?

#korangsedihtakkalauakudahtakade?

No comments:

Post a Comment